Wednesday, September 12, 2012

TESTIMONI CUSTOMER/PENGGUNA PRODUK TREENEA,CATALYST DAN VITAMIN C ORGANIK

TESTIMONI CUSTOMER/PENGGUNA PRODUK TREENEA,CATALYST DAN VITAMIN C ORGANIK


Testimoni pertama vcoa- treenea

TESTIMONI PERTAMA VCOA 


ADIK KEISHA anak kepada DEALER JB : SYAZILA SZ


(28/12/12) Keisha Diserang demam campak. Bintik-bintik merah naik seluruh badan.

(29/12/12) Bintik mula pecah & air gatal mula membuatkan Keisha tidak selesa, hilang selera makan dan tidak minum susu langsung. Mulutnya dipenuhi bisa bintik merah.

(30/12/12 Cuma sedikit bintik yang sudah Kering dan keisha less cranky. Selera makan sedikit pulih.

(31/12/12) Sampai sahaja stok Treenea dirumah, kami ajar Keisha makan vcoa Treenea. Keisha kunyah VCOA. Disebabkan kesan demam campak sudah kering dan mula berkuping, kami mula membuat sapuan nipis VCOA pada seluruh badan Keisha yang diserang demam campak disamping beri dia kunyah VCOA sebiji setiap hari.

(1 Januari 2013) Luka Dalam mulut keisha sudah pulih. Kesan bintik merah pada badan mula pudar. Alhamdulillah Keisha semakin sembuh :)

NI IBU JARI KAKI SAYA YG BENGKAK..XTAHU KENA APA..TP,SAKITNYA MCM DI CUCUK..ALHAMDULLILAH HANYA SAPU VCOA TREENEA 3 HARI JER..BENGKAK N LEBAM2 DAH HILANG...

VCOA TREENEA MMG TERBAIK...



ni testimoni dari customer saya yg telah mggunakan vco catalyst


Testimoni terbaru dari kwn saya Suzana Jamil..mula2 saya jumpa suzana mukanya mmg bnyak jerawat,kesan parut jerawat n kulit pun slalu bminyak...Selepas amik vco+ colagen..kulit dah xberminyak,kesan parut makin pudar n jerawat pun makin hilang...

pengguna vco+collagen catalyst sebelum n slepas

Testimonia dari customer saya sdiri..vit c 500mg utk 1 bulan...alhamdullilah muka dah smakin cntik..n dah order utk kali ke-2...:)


JUMPA jgak pic lama smasa mgandungkan zara n sbelum makan mana2 produk...kusam nya kulit aku time ni..pic ni smua saya xpakai make up apa2 pun..sbb saya ni mmg jenis yg xsuka make up ...kui2..:)
sebelum ambik vit c n slps ambik vit c


ni plak Testimoni adik aku sdiri..yg skrg ambil VCO+vit c organik 500mg..dulu kulit adik aku ni gelap sikit..skrg dah cerah..baru jer sbulan ambik vco n smggu ambik vit c organik..sori yer curi pic ang..utk bt testimoni aku jap..kui2...;) jgn marah..

Testimoni k.ipar aku..Rashidah Azmi gambar sebelum n slepas..Selepas amik vco+ colagen+ vit c 1000MG keluaran pahang pharma. .alhamdulillah berkesan.. Bdn pon xletih.. sgar aje..


vitamin c organik 500mg


TESTIMONI PENGGUNA VCO :


testomoni dari akak saya Qasya Qaira..sbelum ambik vco mmg selalu letih n mgantuk slepas blik keja..lepas tu letih plak dgn anak2 yg suka berjaga tgh2 malam..esoknya mgantuk kat office..slepas ambik vco dah xngantuk n sentiasa bertenaga...

Testimoni terbaru: pagi tadi ada sorg mak cik ni call saya..n ucapkan terima kasih sbb kenalkan vco ni..mak cik ni gembira sgt2.. kerana kadar kalestrol n kencing manis dah kurang..kulit dah xkering n xbersisik lg..n terus order 3 botol utk bt bekal ke tanah suci nanti..saya pun tumpang gembira jgak...;)

lps hampir 2 bln mkn vit c 500mg

Muka mmg bermasalah so bila dah dpt licin mcm ni pun 

dah puas hati sgt...

Xpayah nak mekap tebal2 dah..

ni pic pengguna yg makan vit c dalam masa 2-3 minggu 

2 biji sehari tp xmakan tiap-2 hari c0z xsuka makan ubat

alhamdulillah , berkesan.

xde muka berminyak & badan p0n rasa segar....







No comments:

Post a Comment