Tuesday, August 28, 2012

PRODUK CATALYST

Produk Catalyst



BOLE HUBUNGI/SMS:
012-6286931- IERA
(JITRA,KEDAH)
012-4144041 - AMINAH
(ALOR STAR/PEKAN RABU/KOTA SARANG SEMUT/BUKIT BESAR)
NO 14,Gerai Arked Empire, 
Bersebelahan Pekan Rabu, 

Jalan TUNKU Ibrahim, 05000, 
Alor Star, Kedah
@
zakeera collections
NO.119,GROUND FLOOR, 
PUSAT BANDAR BARAT, 
BANDAR DARUL AMAN, 
06000 JITRA,KEDAH 
NO FON: 012-6286931


 
MINYAK WANGI 
HALAL N TANPA ALKOHOL
1 KOTAK 5 BOTOL

PRICE : RM115

1 BOTOL= RM 23.00

POSTAGE: RM6 SM RM8SS


Virgin Coconut Oil (VCO)
VCO SOFTGEL CAPSULE
produk hasil keluaran bumiputera
100% hasil asli dari minyak kelapa dara
PRICE: 
RM 35.00 SM
RM39.90 sm
RM 39.00 SS
RM 43.90 (sabah & sarawak)
2 BOTOL VCO RM70 FREE POSTAGE
10 BOTOL VCO RM300 FREE POSTAGE



VCO CATALYST - Liquid
VCO CATALYST - Liquid

PRICE: 
RM 35.00 SM
RM39.90 sm
RM 39.00 SS
RM 43.90 (sabah & sarawak)

Cara Penggunaan :-
1 sudu besar 2 kali sehari

Juga boleh disapu pada muka sebelum tidur

FUNGSI & KHASIAT NYA ADALAH SAMA SEPERTI VCO SOFTGEL CAPSULE.

VCO PURE OIL ADALAH DALAM BENTUK CECAIR


Apakah itu minyak kepala dara?.. 


Kajian ke atas minyak kelapa dara telah dilakukan oleh pakar-pakar negara Barat sejak awal tahun 1930 an lagi. Kebanyakan kajian dilakukan ke atas penduduk di Kepualauan Pasifik di mana kelapa menjadi sebahagian besar pemakanan harian. Pakar-pakar tersebut merumuskan bahawa suatu kandungan yang terdapat dalam kelapa yang dipanggil lemak tepu dapat memberi pelbagai kesan positif ke atas kesihatan manusia. Sebab itulah penduduk Kepulauan Pasifik begitu sihat dan mempunyai kadar berat badan ketinggian yang begitu baik. Mereka juga didapati tidak mengalami penyakit kronik seperti jantung atau kanser.

Jadi apakah sebenarnya minyak kelapa dara? Minyak kelapa dara adalah minyak yang diproses tanpa penggunaan haba atau kimia di mana struktur asal dalamnnya dapat dikekalkan seasli aslinya. Berbanding dengan minyak kelapa biasa di mana haba dan kimia digunakan sewaktu memproses yang mengakibatkan struktur asal dalamannya berubah membawa kepada kemudaratan apabila manusia memakannya. 

Fungsi&Khasiat VIRGIN COCONUT OIL(VCO) keluaran Catalyst :


Untuk kegunaan luaran : 
1 . Dapat membantu mengurangkan berat badan .
2 . Menghasilkan tenaga segera&sentiasa segar
3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit
4. Sangat bagus untuk masalah jerawat&jeragat serta parut2 lama
5. Mengatasi masalah kulit berminyak

Untuk kegunaan dalaman :
1 . Mencegah risiko penyakit jantung&kadar kolestrol yg tinggi
2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
3 . Melegakan pernafasan
4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar
6. Melancarkan kitaran haid& menyeimbangkan hormon
7. Sebagai agen pelincir dalam hubungan suami-isteri

Serba sedikit kebaikan & khasiat minyak kelapa dara untuk.KECANTIKAN LUARAN.


-membantu mengurangkan berat badan dengan meningkatkan kadar metabolik
-menghasilkan tenaga segera
-jika disapu, ia membantu membentuk hambatan kimia pada kulit untuk mengurangkan infeksi, mencegah garis-garis halus (lembapkan kulit)
-mengurangkan gejala psoriasis (gejala penggantian kulit terlalu cepat), eksim (gejala kulit gatal2), dermatitis(sakit kulit)
-melembut dan mengurangkan kekeringan kulit
-mengurangkan kekenduran kulit
-memberi perlindungan dari sinaran ultraviolet (UV) 

cara pengambilan VCO :

2 kali sehari (1x pagi & 1x malam)
ia dalam bentuk kapsul lembut yg mudah ditelan
boleh disapu ke muka 2/3 kali seminggu sebelum tidur
(cucuk kapsul lembut guna jarum)

virgin coconut oil/minyak kelapa dara


SANGAT DISYORKAN UNTUK MEREKA YANG MENGALAMI:
masalah kulit:kering,merekah,berjerawat,ruam
selera makan terlalu tinggi/terlalu rendah
boleh diambil untuk diet anda
kadar kolestrol yang tinggi,masalah kencing manis
selalu keletihan dan tiada tenaga.

selain itu,VCO ini jugak amat baik utk ibu mengandung,ibu berpantang dan ibu2 yg masih menyusukan anak..tiada side effect utk kandungan,kesihatan dan juga bayi.sebab VCO Catalyst adalah 100% daripada minyak kelapa dara gred A dan VCO merupakan MILK BOOSTER kepada ibu-ibu yg menyusukan anak.


Catalyst Collagen

 

Catalyst Collagen
PRICE: RM55.00
RM59.90
15 sachets / 3gm each (dietary supplement)

Jenis serbuk. Tak perlu dibancuh, hanya letak di lidah dan hisap. Rasa masam manis macam gula2. Lepas tu baru minum jus/ air kosong ye. Kalau di amalkan n rajin makan, sebulan dah boleh nampak kesannya!! Kulit glowing, halus dan gebu n parut2 jerawat pun beransur hilang.

APA ITU COLLAGEN?


Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :
Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)

KESAN-KESAN PENYUSUTAN KADAR COLLAGEN:

kulit mula hilang keanjalan semulajadi&tanda2 awal kedutan mula jelas kelihatan

menganggu bahagian badan lain terutamanya dalam penjanaan semula tisu2 lembut

kesukaran pengangkutan toksin dari sel ke sistem limfa

menghalang pergerakan nutrisi dan hidrasi



KELEBIHAN dan KESAN Pengambilan Catalyst Collagen?

Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan

Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah
Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau

Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima

Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat

Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik

Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar

Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga

Kenapa anda perlukan collagen?
Apakah kebaikan collagen?

GOLONGAN yang sesuai menggunakan COLLAGEN CATALYST ini ialah
- wanita yang ingin berkahwin (mesti berseri-seri muka atas pelamin)
-anak-anak dara yang nak masuk umur 20 -an (boleh mengekalkan keanjalan kulit)
-ibu mengandung (untuk sentiasa kekal berseri-seri)

KHASIAT MENGGUNAKAN CATALSYT COLLAGEN
- membantu proses pemulihan osteoperosis & osteoarthritis
- mengembalikan kesegaran & keremajaan kulit
- mengatasi masalah kulit kusam,kering & berkedut
- membantu melicinkan kulit merekah dan kuku malap
- menyuburkan rambut agar kelihatan lebat & berkilau
- membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima



KESAN MENGAMALKAN CATALYST COLLAGEN



- kulit tidak akan berminyak tetapi tidak terlalu kering

- dapat mengurangkan masalah JERAWAT (akan hilang)

- dapat mengurangkan PARUT-PARUT yang ada di kulit

- minda lebih cergas dan pergerakan anggota badan menjadi lancar 

- kuku tidak patah, rambut akan jadi lebih cantik



Hair Revitalizer (120 ml)




Hair Revitalizer (120 ml)

RM 39.90 (semenanjung malaysia)

RM 43.90 (sabah & sarawak)



Hair Revitalizer (Penyegar Rambut) adalah untuk kegunaan harian. Penggunaan yang kerap akan membantu dan mempercepatkan proses perawatan dan penyegaran rambut dan kulit kepala. Sesuai digunakan setiap hari.


Hair Treatment (25 ml)


Hair Treatment (25 ml)
RM 39.90 (semenanjung malaysia)

RM 43.90 (sabah & sarawak)



Hair Treatment (Perawatan Rambut) digunakan dalam merawat masalah rambut dan kulit kepala secara intensif. Hair Treatment dibiarkan selama 20-30 minit sebelum dicuci dengan syampu. Kekerapan penggunaan sehingga 2 kali seminggu adalah berdasarkan keberkesanan yang anda kehendaki.

KEBAIKAN
· Merawat kebotakan dan keguguran rambut
· Menghitamkan dan melebatkan rambut
· Mengatasi masalah penyakit kulit kepala

· Membantu menstabilkan kimia semulajadi pada kulit kepala

· Menghapuskan kelemumur pada kulit kepala dan mencegah dari mengalami kekeringan kulit dan seterusnya menghalang kulat kelemumur dari membiak serta rambut menjadi subur dan bertambah hitam.

· Membantu pembentukan tisu kulit kepala dan merawatnya.

· Melindungi kulit dari radiasi ultraviolet matahari

· Menyuburkan kulit kepala

 FEMME VITA

CATALYST FEMME VITA : Femme Vitality Natural Drink

15 Sachets / 3g each
RM 45 / RM 50 ( S & S )


*1 sachet sehari* ( Letak di lidah,hisap & minum air suam/jus )
ANTARA KEBAIKAN & KHASIAT FEMME VITA
Membantu Menegang dan Memejalkan Payudara (kerana ianya mengandungi kandungan herba istimewa dan khusus bagi mencantikkan payudara dan memejalkan otot2 pinggul anda.

Ianya juga menyalurkan tenaga seharian bagi memastikan anda sentiasa aktif dan berseri

Memastikan hubungan anda bersama suami lebih hangat dari biasa :))

Femme Vita ada Ingredients: Maltoadextrin, dextrose , blackcurrant powder, pueraria mirifica extract ,

epimedium extract , mucuna pruriens ectract, kacip fatimah etxract , sireh extract, temulawak extract, goji extract, citric acid and permitted flavor.

Femme Vita mampu memejalkan payudara kerana ia mengandungi herba khusus iaitu pueraria mirifica extract bagi mencantikan payudara serta pinggul.Untuk memastikan kelancaran femma vita , caranye mestinya di ambil bersama VCO-Virgin Coconut Oil.

CATALYST MEN VITA : Men Vitality Natural Drink

RM 45.00 (Semenanjung)

RM 50.00 (Sabah & Sarawak)

15 sachets per box/ 3g per sachet
Apakah Catalyst Men Vita?
Catalyst Men Vita merupakan makanan kesihatan / supplement khas untuk lelaki , terutamanya untuk lelaki yang sudah berkahwin.



Cara Penggunaan:

Koyak plastik , 

LETAK di LIDAH & HISAP 

Lepas tu baru lah minum air suam,air kosong or lagi bagus JUS buah! 





Khasiat Catalyst Men Vita?


Meninggikan Stamina dan daya tahan (seksual)

Menyalurkan tenaga harian - untuk lebih sihat dan aktif

Sangat sesuai diambil bagi mereka yang sedang merancang untuk menimbang cahaya mata..




Catalyst Mindstar

HARGA: RM59.90 / RM65.90(SABAH & S'WAK)

KANDUNGAN: 15 Sachets



Catalyst Mexorea

(Health Supplement - Comfort Yourself) 

RM 40.00 (Semenanjung)

RM 45.00 (Sabah & Sarawak)

15 sachets / 3g per sachet




APAKAH MEXOREA?

MEXOREA membantu mengatasi masalah keputihan dan kegatalan yang mana ia sering dialami oleh kaum wanita. Mexorea juga boleh melegakan penyakit senggugut. Ia juga membantu untuk menstabilkan hormon wanita serta meningkatkan ghairah seksual wanita. 




MEXOREA MERUPAKAN PEMAKANAN TAMBAHAN YANG DAPAT MENGATASI MASALAH DALAMAN WANITA

Kecantikan dalaman wanita adalah amat penting untuk mengekalkan kesihatan yang berpanjangan dan kesihatan dalaman itu dapat dilihat sehingga terpancar menampakkan kecantikan tubuh. Mexorea bukanlah makanan tambahan bersifat segera, ia direka khas untuk meransang gaya hidup sihat dan aktif apabila digunakan secara berkala dan konsisten berserta pemakanan seimbang dan senaman ringan.




Setiap wanita perlu menghargai dan menjaga diri masing-masing dengan baik. Walaupun seseorang itu telah berumahtangga, tidak semestinya kesihatan diri perlu diabaikan. Pengamalan supplement seperti Mexorea ini tidak semestinya dilakukan untuk anak dara sahaja malah orang yang berumah tangga juga perlu sentiasa mengamalkannya. Untuk anak dara, pengamalan Mexorea ini membolehkan peredaran darah cukup baik dan untuk persediaan sebelum berkahwin. Kepada yang sudah berkahwin seperti yang dinyatakan di atas, perlulah sentiasa menjaga kesihatan diri kerana wanita perlu sentiasa cergas dan sihat untuk memastikan perjalanan rumah tangga anda berjalan lancar.




KHASIAT MEXOREA

- mengatasi masalah sengugut

- melancarkan perjalanan haid dan mengatasi keputihan

- memulihkan sindrom tekanan sebelum haid

- mencantikkan kulit

- meningkatkan serta memulihkan sistem peranakan

- mengatasi masalah bau badan

- mengencangkan panyudara

- menguatkan otot-otot faraj

- menghilangkan bau faraj

- mencegah bakteria pada faraj

- memulihkan tenaga syahwat

- mengecutkan rahim

- sangat sesuai diambil bagi mereka yang sedang merancang untuk menimang cahaya mata

- menghilangkan bau badan dan mulut

- menyingkirkan toksid




PENGGUNAAN MEXOREA

- Baik untuk semua wanita remaja dan dewasa, berumur 16 tahun ke atas.

- Ia elok dijadikan sebagai pemakanan tambahan (healt supplement) untuk kesihatan badan

- Boleh diambil secara berterusan untuk jangka masa yang lama
- Walau bagaimanapun, tidak perlu diambil setiap hari. Makan apabila perlu sahaja seperti keperluan diatas.
- Minum banyak air sepanjang pengambilan
- untuk mendapatkan kesan terbaik, ambil secara berterusan untuk 2 bulan pertama, seleaps itu diambil mengikut keperluan badan.




Cara Makan:

Ambil 1 sachet selepas makan, 1 kali sehari

Cara makan Mexorea sama seperti pengambilan Collagen, 1 sachet sehari letak di lidah, hisap dan lepas dah habis, minum air suam atau jus buah.

Digalakkan minum air dengan banyak dalam sehari dan seeloknya diambil bersama VCO.


Mexorea tidak boleh diambil oleh:

Wanita mengandung




Cur-v : Weight Management Solution

Cur-v : Weight Management Solution
25 sachet
HARGA :
RM 259 (SM) / RM269 (SS)
(Tidak termasuk kos penghantaran)

Cur 'V (Beautify Your Body)
Infused with a natural and potend blend of Fabuless™ and complete fiber with both soluble fiber (Acasia Gum) and insoluble fiber (physillium husk) content that match our natural food. Enhance with premium selected ingredient from all over the world such
-Yogurt powder
-Commiphora mukul extract
-Maqui berry extract
-Green tea extract
-Garcinia cambogia extract
-Collagen extract
-Aloe vera extract
-Senna extract
-Aquamin F™
-White Kidney Bean extract
-L-Canitine
Cur'V provide natural solution to beautify our body specially formulated with delicious taste to enhance the quality of health and life stlye.


AMBIENCE CATALYST



AMBIENCE CATALYST
Price: RM259(sem)
RM269 (Sabah&Sarawak)
1box-25sachet
Ambience- Ianya merupai Collagen Catalyst. Tetapi bahan-bahan di dalam Ambience ditambah lagi dengan buah-buahan yang sangat tinggi kandungan antioksidanya.
Seawal usia 25 tahun ke atas, penghasilkan kolagen dalam badan manusia mulai menyusut disebabkan faktor pemakanan dan juga persekitaran serta gaya hidup manusia zaman kini. Tanda penyusutan kolagen dalam badan dapat dilihat melalui

1. KULIT BERKEDUT DAN KERING
2. KULIT KUSAM
3. JERAGAT MULA KELIHATAN
4. KULIT TIDAK ANJAL DAN TAK KENYAL
5. TANDA-TANDA PUTIH PADA KUKU
6. RAMBUT GUGUR/LURUH
7. SAKIT DIBAHAGIAN TULANG DAN RAWAN

Makan tak sampai sebulan dah nampak kesan. Lagi menarik tentang ambience Kulit akan cerah juga sebabkan ada L-Glutathione (yang membantu mencerahkan kulit) 

Kandungan Ambience ialah:
Astaxanthin- kurangkan kedut dan tanda penuaan
L-Glutathione- Mencerahkan kulit
Maqui Berry- Menguatkan tulang dan rawan (bagus untuk pesakit artritis/gout)
Acaiberry- Bahan anti-kedut dan penuaan
Pine Bark- Membantu menganjalkan kulit 
Acerola Cherry- mengurankan kesan radang pada kulit
Grape Seed- Mengurangkan kesan penuaan
Collagen(bovine)- Meningkatkan keanjalan kulit dan tulang
Apricot- Meratakan warna kulit dan kembali anjal
Aloevera- Meningkatkan kelembapan kulit secara semulajadi dan mengurangkan hidrasi pada kulit
Agaricus Blazie Murril- Imunisasi badan bertambah dan mengelakan kanser
Sea Cucumber- Membantu pembentukan sel-sel baru dan juga menguatkan tulang/rawan

Cara Makan- 1sachet sebelum  breakfast atau malam sebelum tido. 























No comments:

Post a Comment